Tävlingen ! :D

Tänkte berätta ett kortfattat inlägg nu, är rätt trött. Gick upp 05:15.

Klass 1 (LC:1) På framridningen så kändes han faktiskt rätt fin men han var lite för lång, men jag tyckte att jag fixade det rätt bra innan starten.
Inne på banan så var han lite spänd, men ej tittig. Tror att han kände av att jag var lite nervös också. Men sedan när jag började så hade han en egen liten runda och jag hängde inte med rikigt, han var rätt pigg. Men jag ficl ändå 56 procent, nöjd med den klassen :D

Mellaan klasserna Det var ju 7 timmar vänatan mellan klasserna så jag passade på att hänga med Sigrid och Emmie och Jessica lite, rätt chill. Vet ni, jag har hittat värsta bra sittplats i transporten. Man sänker ner den andra bommen till det lägsta och sedan så hoppar man upp i krubban som finna inbyggd i transporten. Min rumpa passar perfekt i krubban, haha!
Men jag fotade Julia Lundgren när hon var på framridningen och filmade inne på banan. Men resultatet för henne avslöjar jag inte för det får ni se på hennes blogg!

Klass 4 (LC:1) På framridningen så kändes han som en ängel verkligen! Gick fint osv. Men sedan inne på banan så kändes det fem gånger bättre som i förra klassen. Men jag fick endast 55 procent, lite snålt tycker jag. Men domarna är ju "experter" så jag ska inte säga något, men ändå !

Har två filmer som väntar eller en massa bilder, vilket väljer ni ? :)

Bilder/filmer ?

/Linn <3

Kommentarer
Postat av: amanda h

åå va kuul!

film!

grattis ,så duktig u är finaste <3(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0