packing,tidig morgon!

Just nu så håller jag på att packa inför tävlingen, massa man inte får glömma som jag är expert på, men mamma kollar alltid på vad jag packat ner, på tävlingsplatsen så ska jag nog vara med Linn och Sigrid, men jag har lovat typ Emmie osv, men jag fpr se, blir nog kanske at vara med alla 3, vem vet?


Tävlingen börjar kl 08:00 och det är ju bohuscupen så alla inviduella ekipage startas sist, så det blir vääääääldigt lång vänatn + att d-ponnyerna startar först så vi måste åka ifrån stallet vid 06:00, som inte gillas ifrån mitt håll, och inte mammas heller tror jag ;)

Men nu måste jag fortsätta.. (L)

 puss <3

maskros som en extra puss <3

Love you Keelane, ever <3

Kommentarer
Postat av: amanda h

sv: nej men jag menade att jag undrade vad Fjalar vad för ras xd ingen vet ju det ;-)



lycka till imon finis!

kraam <33

2011-05-21 @ 08:18:41
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0