Hej alla goá läsare (L)

Hej på er alla goá läsare!

Nu så har jag och Linn nyss ätit frulle. Vi ska snart dra till "hennes" stall för att göra ordning Fender inför klubbhoppningen som är på Assleröd. Hon ska hoppa 70 och 80 cm.

Vilka ser man då ?

När jag ändå är där uppe och repar jag nog lite gräs till Keelane som han kan få ha i transporten imorgon bitti istället för hö, men lite hö får han nog ändå. är uppe istallet så ska jag göra följande:

♥ Knoppa (men mamma gör det)
♥ Smörja
♥ Tvätta med skimmelschampo som mamma har köpt
♥ Lägga in spån i transporten
♥ Mocka
♥ Fylla mat/vatten
♥ Ta in alla sakerna i transporten

Hemma ska göras:

♣ Ta fram klädeln som jag ska ha!
♣ Göra mackor (frullen)

Hadé, vet att jag har missat en massa men...
Kommer inte på allt just nu...

Love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0