tagga tagga

Sitter nu och pluggar LC programet som jag ska tävla om 17 dagar exakt. Kan det men det är ju alldrig fel med lite till pluggning. Som jag skrv så gick han som en dröm idag. Hoppas den där góa känslan sitter i nu hela vägen!
Det är ju bohuscupen,tävlar för förklassen och sedan lagklassen inviduellt. Den första klassen ser jag mest som en "träning", det är ju självklart att man vill att det ska gå bra.... men jag menar att jag bara ska inte ta allt på 110% allvar utan det är i den andra klassen jag satsar lite mer ;)

Lycka till ? :)
Eller inte :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till lillasyster!

hejar på dej älskl.. <3

kram <33

2011-05-05 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0