Sen kväll i stallet!

Som jag sa så ramlade ju Keelane idag. Jag kollade till honom uppe i stallet så att han mådde bra och åt och drack. Drack gjorde han massor men ätningen var lite sämre, men han kan ju vara chockad också. Så nu är kl 22:07 och jag ska upp kvart över 6 imorgon bitti...

Vill upp och se hur min älsking mår ♥ Men nu behövs lite sömn ;)

Imorgon så kommer jag nog bomba er med träningsbilder eftersom han skadade sig ju idag så vill jag inte antränga honom för mycket...

Så jag avvaktar tills imorgon... Imorgon så kommer han nog få gå på linan en liten stund, bara för att se ifall han är ren eller ej. Men nr vi gick med honom så såg han helt ren ut, men skrittade bara då.

Såhär kommer min dag se ut imorgon ! ♥

♥ Skola
♥ Äta
♥ Stallet
♥Longera honom, kanske filma
♥ Lägga upp filmen här och på YT (youtube)
♥Talang 2011
♥ Blogga massa ! :D

Vad sägs om det ? :)

/Linn ♣

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Connemara efter Holens Ingolf :D

2011-05-12 @ 23:04:11
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0