Not my day!

Idag när jag red så gick det hyffsat bra iallafall. I traven så var han lite stark och ville bara draaaaaaaaa!
Galoppen ska vi inte ens prata om i högervarvet!
Han var nästan som en kamel! :O <3 Skutt ponny, känner mig inte så jätte mycket taggad till tävlingen när det känns såhär !

Men man får ju se det som en träning, men det är inte alltid det lättaste ska ni veta!
Men kanske jag kan få lite pepp av er ?

Vore snällt så kanske det känns lite bättre! Men bara att kämpa på, man ska aldrig ge upp!

Men nu måste jag fixa en överasking till mig kompis Linn som jag tror att hon kommer blå jätteglad över! Får hoppas det iallafall xD

Men jag återkommer med vad överaskingen är! :D
Kan ni gissa ? ;)
Den som gissar rätt får en länking!

Ledtråd:
Det är något med bloggen ! ;)
Gissa på nu! xd

Pussssssssssssssssssssss !

Kommentarer
Postat av: Theresé - Dressageroyals

Det kommer gå bra Linn, jag hejar på dej och det är första tävlingen också men det kommer gå bra :)



Jag tror Linn vinner en gästbloggning på din blogg eller en design :) <3

2011-05-17 @ 20:43:17
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: amanda h

Linn, duvet att jag älskar dej och hur du rider!

Du har förf*n vunnit DM !

du är seriöst oslagbar älslkde du!



tro på dej själv!, allt går fint! du är sjukt bra på det du gör hjärtat!



kraam <3

2011-05-17 @ 21:00:44
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: emma olsson

det kommer å super Linn för dig och Kelly ! allting går, du är oslagba för den du är ! <3



kraam emma :)

2011-05-17 @ 21:22:45
Postat av: emma olsson

det kommer å super Linn för dig och Kelly ! allting går, du är oslagba för den du är ! <3



kraam emma :)

2011-05-17 @ 21:23:01
Postat av: emma olsson

det kommer å super Linn för dig och Kelly ! allting går, du är oslagba för den du är ! <3



kraam emma :)

2011-05-17 @ 21:24:13
Postat av: emma olsson

det kommer å super Linn för dig och Kelly ! allting går, du är oslagba för den du är ! <3



kraam emma :)

2011-05-17 @ 21:24:15
Postat av: Linn

Haha meh Linn!! Jag som är så nyyyfiken!!! :P <3

2011-05-17 @ 22:38:39
URL: http://finasteponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0