Michelle

Nästa vecka så kanske jag ska bara med Michelle Petrusson. Vi har nyss börjat "prata" . Innan så bara vi sa "hej" på tävlingar då vi möttes :)
Visste ni en sak ? Hon har varit och provridit Kelly innan mig.

 Hon frågade  på bilddagboken hur det går med Kelly. Jag bah : Jodå det går allt bra xD

Jag var ju inte berädd på att just hon skulle fråga :P
Så fjollig jag är ! ;) Så nu kanske hon kommer hit på ett besök hos både mig och Kelly.

Kul med nya kompisar! Hon frågade på msn hur gammal jag var och jag sa ju 11 och ett haft år, och då så frågade jag henne hur gammal hon var och hon sa : 15 år, haha!

Men nu ska jag till skolan igen ! -.-

byebye gullungar (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0