Frågesport!

Gör en liten frågesport då och då ;)

1. Hur gammal är jag?
2. När fyller jag ? dag/månad
3. Hur gammal är Keelane?
4. Vart köpte jag Keelane ifrån?
5. Vad har Keelane gått för klasser?
6. Är jag mörkrädd tror du?
7. Hur gammal är jag? Vilken klass går jag i ?
8. Vilka klasser hade min förra bponny LillaGrå i hoppning/dressyr?
9. Hur gammal är LillaGrå nu?
10. Vilket datum fyller Keelane ? ledtråd, man kan lura honom den dagen :P HAHA !


Den som först svarar rätt på alla frågor får en gästbloggning och länking i 3 inlägg ;)

Vet ni... Gissa på! ;)

/Linn

Kommentarer
Postat av: Theresé - Dressageroyals

Du är 11-12

vet ej

Han är typ 8 tror jag

Båstad

LB i både hopp och dress.

Lite kanske

Du går i 5, ska börja 6

från lokal L:C1 till Nationell FEI i DM

han ska bli 16 tror jag eller iaf mellan 10-15

Den första april



hihi :)

2011-05-11 @ 20:23:03
URL: http://dressageroyals.blogg.se/
Postat av: amanda h

1. du är 12 i år, elr 11 just nu xd

2. hmm.. september,augusti,Juli elr november ;)



3. 8 år :)

4. herregud.. ingen anning ;)



5. lb i både hopp-dressyr.. tror jag e säker..

6. ja det är du xD



7. du går i femman. ska börja sexan :)

8. i hoppning L:A och dm i dressyr :)



9. han är 16 elr 17 :)

10. Hahha första april ;)



kraam <3

2011-05-11 @ 21:09:12
URL: http:// amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0