Frågesport svar !

Svaren :

1. Hur gammal är jag? - Jag är 11 år
2. När fyller jag ? dag/månad - Jag fyller den 3/12 
3. Hur gammal är Keelane?  - Han är 8 år
4. Vart köpte jag Keelane ifrån? - Båstad
5. Vad har Keelane gått för klasser? - LB hopp och LA dressyr
6. Är jag mörkrädd tror du? - Lite xD
7. Hur gammal är jag? Vilken klass går jag i ? Jag är 11 år och jag går i klass 5 
8. Vilka klasser hade min förra bponny LillaGrå i hoppning/dressyr? "Lillen" har gått LA hopp och LA:p0 dressyr
9. Hur gammal är LillaGrå nu? - Han är 16 år gammal
10. Vilket datum fyller Keelane ? han fyller den 1 april :D

Och vinnaren/vinnarna är Therése och Sigrid !
Jag kommer att skicka ett par benskydd, jag berättar mer sedan när jag träffar er :)

Grattis ! :D

Lottning får ni fixa själva, ellr ett alt. en tar framskydden och en bak... ?!
Ni bestämmer! :D

OBS !
tycker ni att det är bra med lite frågesporter och att ni vinner saker? :)

Frågesportarna kommer att komma upp lite då & då ;)

/Linn


Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Är Keelane en connemara? :) vad duktig Lilla Grå måste vara, höga klasser i båda grenarna ju :D



SV; Åh tack så mycket!! :D



Kram



2011-05-11 @ 22:07:12
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: Theresé - Dressageroyals

vann man benskydd ? :o <3

2011-05-13 @ 22:04:10
URL: http://dressageroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0