Film och massa mer!

Idag har jag varit med Ida, Julia och alexander. Vi gick hem till Julia och Ida (dom är systrar) och där så körde vi klockan lite, sedan så stack vi ner till fotbollsplanen och körde vattenkrig :P
Snacka om blöt sedan. Sedan så gick vi hem. Chillade i typ 10-20 miuter sedan så åt vi lite...
Sedan så satte vi oss och kollade på Eclipse.

Sedan så stack jag och Julia till parken där vi gungade och pratade med andra kompisar. Sedan så gick vi hem igen. Alexander hade redan gått så Ida kollade klart på filmen (jag och julia pallade inte mer xD )

Mamma tog stallet idag för att jag har fläckt upp mitt vänstra ringfinger, jag är ju självklart så smart att jag glömmer handskarna i stallet och rider utan, mamma tog stallet idag , tack mamma <3

Har ingen matte eller engelska på hela veckan, skööööööööönt ...

Fortsättning på bilderna kommer senare ;)

Vetinte ifall jag ska lägga upp bilderna från träningen.. Men varför får ni veta senare ;)



Ajjjjjj :( , men hoppas det går över snart ;)


/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0