Dagens planer!

Asså, jag vet inte hur jag ska prioritera min tid!
Denna veckans så har vi följande:

Matte (A-4 papper med massa kluringar)
Verb
Skriva en engelska berättelse!
Skriva vad vi tycker om skolan osv...

Och sedan så har jag ju stallet, och bloggen då!
Kan ni fatta vad rörande det blir!
Men idag så ska jag bara åka upp och mocka,fylla mat/vatten!

Och sedan så vill jag ju vara med mina kompisar också, men det gör jag bara om jag hinner!
Typ några veckor sedan så var jag i samma situation igen! läxa läxa åter igen läxa!
Tror jag inte var med en enda kompis på hela veckan då! Jag tycker faktiskt att vi inte behöver några läxor utan att gå någon timme längre i skolan, man är ju i skolan för att lära sig. Så varför göra skolarbete hemma ?

+ jag måste ju träna med Kelly nu eftersom det är tävling på söndag!
Men ska träna för Maria på fredag, men ändå! Han måste ju vara "igång" när jag ska tävla, men tillbaka till rubriken!

Idag så ska jag plugga,stallet. Det är nästan det jag gör under en dag utan skolan då! ...
Men ja, det kommer att komma upp en hiss/diss lite senare...

Kanske tar en liten promenad med honom idag och då så tar jag med mig kameran/mobilen och videobloggar lite, vad sägs om det ? :)

Bye bye bitches LOVERS ! <3


Bild ifrån när jag tränar, vill ni ha en bomb på det ? Komentera det isåfall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0