Dagen

Idag var jag ju i skolan som vanligt plockade skräp fram till 9:40 då det sedan var rast i 20 min. Sedan så hade vi engelska och då så jobbade vi med dåtid och nutid's former. Tråkigt.
Sedan så var det matte, jag tror att jag ligger först i klassen i matten, rätt svårt ibland tycker jag faktiskt.
Sedan så var det vid 11:10. Sedan vid 12:00 så gick jag in och åt, det var potatismos med falukorv ;s Inte min favprit mat om man säger så -.- Åt klart på 10 miuter så vid 11:40 så gick jag ut på rast igen till 12:00. Sedan när rasten var slut så gick vi in den "andra" 5:an och jobbade med världen och sjöar,floder osv...
Sedan så läste vi i 10 min och sedan så kollade vi på en film om hur människan har utvecklas ifrån vi har varit apor..
Sedan så var skolan slut! Yeeeees ;)


--------------------------------------------------------------------
 
Sedan så gick jag hem.
Åt och tof på mig hästkläderna och åka till stallet med mamma.
När jag red så gick det jättebra! Min fina kille.
Eller före det så gick jag och betade med honom i  min.
Det tyckte han var godd *muummmmmmmms*

--------------------------------------------------------------
Sedan så åkte jag hem och duscha,blogga.
Sedan så åkte jag upp till stallet igen då Kelly skulle masseras :D
Det tyckte han var gott!
Massören sa även om några sadelförsäljare som mamma  r i n g d e !


-------------------------------------

och nu sitter jag här och inte gör något :D

Pussssssssssssssss ! :D

PS !
Tyckte ni att det var lite lättare och läsa när jag har delat in det såhär ? :)

Säg gärna vad ni tycker, tar imot alla svar :D

Kram Linn! (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0