Dagen!

Idag i skolan så har vi haft orientering. Det är ju inte det roligaste om man säger så ;)
Jag och Fanny sammarbetade. Vi orienterade runt i hela Hunnebo. Det fanns en kontrol vid mitt hus så vi passade på  att gå in och hämta lite frukter som vi hade på vägen medans vi håll på att läsa kartan. Jag vill bara säga en sak! Jag suger på att läsa en karta, håller den antingen alltid fel! Typiskt mig, eller hur ? :O <3

När vi gick så gick vi över ängen som är vid mitt hus. Så en halvmeter framför mig så låg en hare och åt gräs, och sedan när jag kom så sprang den iväg och jag bara skrek tills jag såg var det var, skit läskit!

Men mer uppdatering kommer ikväll :D

Kram Linn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0