Amanda gästbloggar!

Hej hej linns söta läsare :)
Här är då jag ... Amanda henriksson heter jag och äger  är snart 13 fyllda den 25 maj ;)
Jag är en sprallig lite knäpp tjej med konstiga tankar xd Är en jätte snäll sak och gillar att träffa nya människor!
Jag är väldigt bra kompis med Linn och vi är som "systrar" kan man säga ;) Jag tycker verkligen linn är en jätte fin å snäll chey med otroligt fin ponnny! som hon utvecklats jätte bra med!
Tillbaka till mig så är jag själv en tok intresserad häst tjej med egen häst.. Jag är ca 1,67 cm och en tant med gröna ögon och mörk blond-jjus brunt hår

Tsm med min syster som heter Rebecca så äger vi hästen FJALAR

 jag å fjalle ;) missbldad bild men jaja ;)


Han är verkligen ur mysig men väldigt het ibland ;) kan bli mkt stark om han får bestämma ibland men blivit mkt lugnare nu.. Han är 10 år och nån korsning ....innan vi köpte honom var han ridskolehäst...efter det har "mest" då min syster vidare utbildat honom till division 1-2 och tävlat som mest 1,10.. Själ har jag inte hunnit tävlat honom så mkt.. vi har haft han i lite mer en 1 år  och han har varit skaddad ungefär 2 ggn så det har inte blivit så mkt för min del...
Men nu så ska jag börja tävla mer
!


  Jag å fjalar på vår första tävling utanför klubben i strömstad.



Jag bor i kungshamn om ni vet var det är.. har fjalar i samma stall som linn'! Nu innan hon flyttar dåe..


Men ja.. det var väll det mesta från mig :D

Kram

//amanda å Fjalar.
ps. kika in på min blogg!




   puss å kram från mig å fjalle!
ha det bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0