Ur Linn's ridgarderob

Tänkte köra igång med en grej vid namn "Ur Linn's ridgardberob". Här tar jag kort på 4 av sakerna. Dom fyra sakerna kommer att komma upp i veckan,och sedan så kommer det 4 nya grejor.
Ur Linn's ridgarderob kommer att komma upp på lördagar då jag har minst att göra :D
Låter det bra ? :)
Här kommer följande 4 saker.


Min nya Cavallo kavaj som jag fick av en i stallet. Färgen är marinblå

En marinblå ridväst med märket Pikur. Har även en sån i resisrosa. Men den kommer upp i nästa veckans Ur Linn's ridgarderob.

Min kära jacson mössa. Den är så smidig för på vintern när det är kallt så kan man ha den under sin hjälm och + att den är snygg :D

En dunjacka från jacson. skit skön.. Köpte den ifrån horse show förra året :D

Nu kommer det inget mer. Meer saker får ni nästa lördag

/Linn :D


Kommentarer
Postat av: Tillee :)

Ska sova över med nga kompisar så hinner nt ikv. Och imorron spelar ja h-boll , men jag SKA göra den så fort ja hinner.

Lovar<3



Hoppas d nt gör ngt, trodde vi kom hem tidigare..

2011-04-02 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0