Tjena ;)

Cha cha bloggen, eller vad är det man säger ? ;)
Idag har jag varit i skolan och sånt sånt tråkigt. Sedan så spöregnande det hela dagen idag så pappa kom en hämtade mig. Sedan så satt jag och kollade lite på tv:n och sedan så åkte jag och mamma upp till stallet.
Jag red kelly, och det gick faktiskt rikigt bra. Travade och skrittade bara, känner att jag måste få till traven innan vi sätterigång med galopparbetet. Men galoppera gör man ju ändå så mycket på longeringslinan.
Blir ingen hoppning på onsdag heller. Blir antagligen på fredag eller under helgen.
Imorgon så blir det ju skola, (kompis) , stallet och rida. Får se ifall det blir kort eller filmning. Vill ju inte lova något som jag inte håller.

Ska ner och kolla på "Black out" .

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0