Mot stallet.

Sitter nu och chillar och lyssnar på lite gó musik. Sedan så ska jag och mamma åka upp till stallet för ridning. Jag ska rida lite först och sedan så ska mamma rida. Yvonne ska hjälpa henne eftersom jag orkar ju inte rida lika mycket med benen som hon gör.
Tar med mig kameran så bilder kommer det att bli!
Ikväll kommer jag även blogga så mycket jag hinner. En hiss och diss kanske det kommer. Men framför allt ridbilderna och porträtt bilderna, om det ens blir några porträtt bilder xD .. Men det ser ni ju ikväll om ni är så flitiga att komentera att ni vill se bilder.
JUSTE ! talang 2011 drar ju igång kl 20. Det sägs ju att det kommer att bli den galnaste talang på 4 år.
Men nu ska jag till stallet.

/Linn


en söt bild ifrån 2009 då jag hade min första bponny. Lilla grå "Lillen" ... Men han står ju ändå kvar på klubben nu ..
Yvonne's barnbarns ponny..
/Linn IGEN


Kommentarer
Postat av: :)

..

2011-04-01 @ 17:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0