Mina planer inför framtiden

.... är att bli vetrinär för att jag älskar att hjälpa djur och jag älskar djur.

Fick ett mejl av en av besökarna.

Vad är dina planer inför framtiden med Keelane ? :) Tacksam för svar !

Svar : Mina planer med Kelly är att starta så många och roliga tävlingar med honom. Helst av allt skulle jag vilja starta SM och många nationella tävlingar med honom, om vi äns kan komma upp i dom klasserna. Men vi ska bara ha det kul! och kämpa upp i klasserna så gått det går, sedan så är det ju inte alltid man kan det med just den  ponnyn, men då får vi ta det som han tycker är roligt och dukigt på. Så skulle min "dröm" vara. Min dröm har alltid varit att tävla SM innan jag är 15 år. Fråga mig inte varför just 15 :)


/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0