Min lilla klocka <3

Keelane - Idag när jag red så gick han värkligen som en klocka, ibörjan så travade jag bara på och fokuserade mest på att få honom fram i traven. Sedan när jag travat runt och fått fram han lite och tog jag galopp på fyrkantspåret i båda varven. Sedan så fick han en liten skrittpaus på 3-5 minuter. Sedan så jobbade jag honom lite på volten och på spåret! Gjorde lite öppna och skänkelvikningar. Sedan så tog jag trav och jobbade honom när jag satt ner. Tränade på lite ökad - samlad trav. Det var lite konstigt i början men sedan så gick det bara bättre och sedan så var han så uppmerksam på mig så han nästan glömmde att gå :P
Men sedan så tog jag galopp och gjorde först en stor volt på A volten och sedan så galopperade jag rakstäckan ner och gjorde en stor volt på C volten.
Han gick värkligen skiiiiiitfint! Dock på bilderna så ser han lite rolig ut!


7kt fin :D


haha checka tungan som är ute :P <3

Vill ni se mer bilder ?
Komentera isåfall, jag ska ha över 5 komentarer i detta inlägget annars så får ni inga bilder:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0