Mer bilder?

På inlägget "Erat val" så fick jag en komentar om att jag ska lägga upp mer bilder på bloggen. Men jag har tyvärr ingen som kan fota så ofta som jag vill. Så Julia (hon som komenterade) Skulle du vilja ta kort på mig någon dag ? :)

Såfall så kommer det bilder, eller vill ni ha plojbilder,utställningsbilder,outfitbilder (Att jag har tex blå på hela mig och han) eller ridbilder?

Röstinigen slutar kl 20:59 som dagens blogg. Den kategorin som fått mest röster vinner och bilderna tas imorgon och visas då också ;)

Angående dagens blogg!

Dagens blogg kommer endast upp Måndag-Fredag så idag är det alltså den sista dagen och sedan så kör vi på på Måndag istället ! :D


Men nu måste jag gååååååå till den tråkiga skolan IGEN -.-

Hejdå !

Have a good day!

Kommentarer
Postat av: julia :)

visst! :D

2011-04-29 @ 07:44:45
URL: http://nielsochjulia.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Vilken söt häst du har! :D Hur länge har du haft honom/henne? :)

2011-04-29 @ 14:20:12
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0