Linn's bildminnen # 1

Här kommer lite bildminnen som jag hade med min b-ponny Lilla grå på endast 115,6 cm.

någon som fattades ? själv låg jag på marken .. HAHA!

första hoppträningen ute i paddocken...

Första placeringen för mig med Lillen. Kom etta i dom två klasserna och två:a med laget( Bohuscupen omg. 1 Björneröd) etta inviduellt alltså ;)

KM i hoppning LC+5 , kom 2:a :D

en lycklig Linn och en söt ponny :')

Tycker ni att det skulle vara roligt att se lite bilder sen när jag red för rätt länge sedan och även på min första skötponny ...
Har ju faktiskt varit väldigt aktiv här idag, 5 inlägg tror jag ;)
inte illa...
Nej! nu ska jag lägga mig i sängen och sova !



Kramich Linn !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0