låg update

Har inte varit på topp med bloggandet, skolan och stallet tar nästan all min tid. Kompisarna vill man ju inte heller glöma bort :( Men försöker uppdatera så mycket som bara går ;)

Idag har jag varit med emma och kom nyss hem. Mamma tog Kelly idag och hon är uppe och rider nu tror jag ;) Han fick massage idag också, så inte så hårt blir det nog inte ;)

Igår så red jag honom, blir nog ingen Ljungkile tävling för min del. Det går lite upp och ner med mig och Kelly, ska nog börja tävla i höst eller nästa tävling's sessong.

Ska se ifall någon vill göra en design till mig nu! eller är det någon av er läsare som kan och har lust ? :)

Mejla till [email protected] om du vill :)


/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0