Keelane's ridpass

Jag glömde ju kameran och allting som jag skrev. Men nu tänkte jag berätta om hur det gick. Jag tyckte att han skötte sig exemplariskt men det var inte min dag i dag att rida. Så jag red mindre bra idag. Haha inte för att skylla ifrån mig nu men mina ridbyxor var faktiskt för små och den helskodda "biten" var så slitet, pluss att jag inte har ridit i dom någon gång, haha!
Men imorgon så ska jag skärpa till mig! och då kommer det film och bilder. Bilderna kommer inte bli dom perfekta eftersom det är mamma som ska ta dom ;p
Men man ser ju vad det är påå dom iallafall sån tur är!
Men nu ska jag sätta mig och kolla igenom mina saker som jag kan hissa och dissa !

/Linn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0