Emmaaaaa,skolan

Skolan: Skolan var väldigt chill idag. Först så läste ni,sedan engelska,R A S T, matte, sexualkunskap,R A S T,mat, R A S T, bild och sedan religon. Rätt chill ändå, ellerhur ? ;) HAHA bilden var ju fan bäst! massa musik ifrån spotify och lite dans lite allt man kan hitta på, på en bildlektion *gilla*.

Emma: När vi kom hem till Emma så tog ni något att äta. Asså det är typ konstigt, får typ beslutsångest på typ allting. Som när vi satt och åt så satt och jag delade en ostbit i flera bitar, Emma bara" Vad gör du Linn" 
Svar: Jag undar ifall jag ska ha osten på mackan eller äta den. Typ sånna konstiga saker, och sedan gick upp och prata, sedan så gick vi ner och bakade Chockladbollar. Skiiit goda. Tog några bilder. Filmade också men den blev helt failad. Skulle trycka på "Stäng av" , men tyckte på "Tryck på", så jag trallade runt där och sjöng och allt möldigt xD
Så den filmen visar jag endast för dom jag "känner". Sedan så gick vi ut. Bara gick runt. Försökte smyga på några men det gick inte så bra :( Dom hörde/såg oss efter bara 5-10 minuter. Sedan så kollade vi på datan lite, på Ponnyakuten - sista avsnittet. Missade det i söndags.


Hemma: Och sedan så gick jag hem, hon gick med en liten bit. När jag kom hem så satte jag mig och gjorde matteläxan tills på fredag, alltid bra att göra den innan dess, och nu sitter jag och chillar med litem musik :D

Ska rida imorgon också. Har inte gjort det på typ hela veckan, stukat tummen. Ska träna för Maria på fredag kväll också, så bilder kommer kanske :D
Filmen finns här ifrån förra träningen ..

http://www.youtube.com/watch?v=L5rzG12RptY


Kommentarer
Postat av: amanda h

tja !

hehe nu kommenterar jag!



bra att du är så duktig i skolan linn xdxd hhaha ne men ...

ha frågestund! komenterar då :)

komentera på min frågestund ocks!

puss okram <3

2011-04-07 @ 19:19:49
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0