Emma

Sitter nu och chillar, väntar på att Emma ska komma hit till mig. Blir nog en vidioblogg kanske :P
Ska fråga ifall hon vill ut och fota lite pic i skogen på mig, och henne om hon vill :)
Ska upp till Kelly-buus lite senare. Ska nog rida lite lugnt idag eftersom han gick hårt igår och ska gå hårt imorgon också när jag ska träna för Maria :D

Minns ni att jag skrv om en pussfilm?! Jag hade helt glömmt bort det, men jag fixar en idag :D

Jag ska också åka och lämna tillbaka 2 stycken sadlar som jag har fått låna av en som vi känner. Hennes hästar har nyss fått föl. Tar ju självklart med mig kameran och fotar dom ;D En stor härlig bildbomb kommer ikväll :D

Kramish Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0