Dressyrpass !

Har nyss kommit cyklat hem efter en super härligt ridpass i paddocken. Galopperade idag också ;)
Gick super bra (Y) Min förra ponny som står kastade av ryttaren och sprang ut på vägen. Häst jakt blev det :P
Men vi såg han springa i skogen sedan och jag sprang och hämtade have och locka med.
När Lillen (ponnyn) sprang så blev Kelly typ rädd eller vad man ska säga.
Han typ drog ner huvudet i backen och hoppade upp med baken och jag satt på. Haha höll på att skratta ihjäl mig typ, det är ju bra att man har kul när man rider :D
Sa fel förut. Det var visst imorgon kl : 16.00.
Mamma tog lite kort som kommer upp under kvällens-gång eller imorgon om jag hinner.


fail bild som jag tog i skolan :P
Ska ner och äta Tacooooooooooooooooooooooooooooos nu ;) *mummmmmmmsfillebaba*

/Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0