Dagen.

Hejsan på er alla!
Idag har jag varit i skolan. Cyklade dit vid 7-40. Sedan så började vi med att prata om vad vi skulle göra idag. Typ rensa lådor osv ;) Fram till rasten iallafall. Idag så bytade vi platser också ;) Nu sitter jag brevid Emma och Lina. Efter rasten så var det matte sedan Engelska. Sedan rast,mat och sedan vid 12:00 så var det musik i 40 minuter och sedan så gjorde vi ett papper som vi ska ha med oss till utvecklingssamtalen. Så skulle man skriva vad man tyckte om dom olika ämnemna.
Sedan så cyklade och direkt till stallet. Mamma jobbade där för Kicki var sjuk som skulle jobba.
Bytade om, sedan så tog jag in honom :)
Borstade honom och pussade massa på honom. Sedan så gick jag ut och longerade honom lite, för han är rätt pigg och så. Ridpasset var väl fint i sig men jag och mamma blev osams :S
Sedan så pussade jag på honom lite till och sedan så cyklade jag hem. Mamma hade hämtat "småbarnen". Karl skulle på judo så jag hängde med och tittade lite också ;)
Och nu är jag hemma och checkar allt man har.



Choklandbollarna "bajsbollarna" jag och emma bakde igår:

muuuuuumsssssssssss *gilla* (Y)


/Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0