Chockad !

Blev väldigt chokad nyss när jag loggade in här på bloggen, kollade statistiken som jag alltid gör och kollarr också ifall jag fått kommentarer som jag oftast har ;)
'
→ 30 unika och 50 sidvisningar eller något sånnt var det ... !    
→  Hade även 6 komentarer vilket jag inte brukar ha, brukar ligga mellan

Min kompis Ebba åkte hem igår till Vetlanda. Så det blir inga bilder, film eller något sånt, men jag sa ju till er att jag hade en bildbomb på G men det verkar ju inte finnas något intresse hos er med dom bilderna, jag gav er att smakprov men jag fick inget svar. Vad vill ni ha? bilder eller inte?
Jag tycker ju det är roligt när ni är motiverade. Fim kommer idag om mamma vill filma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0